Deklaracja dostępności

Szkoła Podstawowa im. ks. Idziego Radziszewskiego w Bratoszewicach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej: https://spbratoszewice.pl/

Data publikacji strony internetowej: 24 września 2020 roku

Data ostatniej istotnej aktualizacji strony: 1 marca 2023 roku 

Stan dostępności cyfrowej:

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści:

Niezgodność z załącznikiem

  • Strona nie posiada wystarczającej wersji kontrastowej.
  • Niektóre zdjęcia nie posiadają prawidłowego opisu lub nie posiadają go wcale.
  • Część plików nie jest dostępnych cyfrowo.

Treści nieobjęte przepisami

  • Brak informacji.

Nadmierne koszty

  • Brak informacji.

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja:

  • Deklarację sporządzono dnia: 28 października 2020 roku
  • Deklarację ostatnio aktualizowano dnia: 28 marca 2025 roku

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Lista kontrolna do samodzielnego badania dostępności cyfrowej strony internetowej

 Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje:

  • Brak informacji

Skróty klawiszowe:

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe:

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.

Osobą kontaktową jest Anna Borkowska adres e-mail: szkola@spbratoszewice.pl lub telefonicznie +48 42 719 89 24 

 

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością:

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje:

Aplikacje mobilne

  • Brak informacji

Dostępność architektoniczna

Dostosowanie wejść do budynków: szkoła ma przystosowane dwa wejścia do budynku z podjazdem dla osób niepełnosprawnych.

Dostosowanie korytarzy: korytarz na parterze dostosowany dla osób niepełnosprawnych z możliwością swobodnego przemieszczania się np. do sali gimnastycznej czy szatni, które znajdują się na parterze.

Dostosowanie schodów: schody niedostosowane do osób niepełnosprawnych. Do piwnicy, gdzie odbywają się zajęcia w jednej klasie i do korytarza na piętrze prowadzą tylko schody.

Dostosowanie wind: budynek nie posiada wind.

Dostępność pochylni: do wejścia prowadzą pochylnie przeznaczone dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Dostępność platform: budynek nie posiada platform.

Dostępność informacji głosowych: budynek nie posiada głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osób niewidomych i słabowidzących.

Dostępność pętli indukcyjnych: budynek nie posiada pętli indukcyjnych.

Dostosowanie parkingów: na parkingu brak wyznaczonych miejsc dla osób niepełnosprawnych.

Prawo wstępu z psem asystującym: do budynku szkoły ma prawo wejść osoba z psem przewodnikiem/asystentem.

Dostępność tłumacza języka migowego: brak dostępności tłumacza języka migowego. 

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

W budynku nie ma pętli indukcyjnych. Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.