Deklaracja dostępności
Szkoła Podstawowa im. ks. Idziego Radziszewskiego w Bratoszewicach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej: https://spbratoszewice.pl/
Data publikacji strony internetowej: 24 września 2020 roku
Data ostatniej istotnej aktualizacji strony: 1 marca 2023 roku
Stan dostępności cyfrowej:
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści:
Niezgodność z załącznikiem
- Strona nie posiada wystarczającej wersji kontrastowej.
- Niektóre zdjęcia nie posiadają prawidłowego opisu lub nie posiadają go wcale.
- Część plików nie jest dostępnych cyfrowo.
Treści nieobjęte przepisami
- Brak informacji.
Nadmierne koszty
- Brak informacji.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja:
- Deklarację sporządzono dnia: 28 października 2020 roku
- Deklarację ostatnio aktualizowano dnia: 28 marca 2025 roku
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Lista kontrolna do samodzielnego badania dostępności cyfrowej strony internetowej
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje:
- Brak informacji
Skróty klawiszowe:
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe:
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.
Osobą kontaktową jest Anna Borkowska adres e-mail: szkola@spbratoszewice.pl lub telefonicznie +48 42 719 89 24
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością:
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Anna Borkowska,
- Adres: ul. Łódzka 30, 95-011 Bratoszewice
- e-mail: szkola@spbratoszewice.pl
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje:
Aplikacje mobilne
- Brak informacji
Dostępność architektoniczna
Dostosowanie wejść do budynków: szkoła ma przystosowane dwa wejścia do budynku z podjazdem dla osób niepełnosprawnych.
Dostosowanie korytarzy: korytarz na parterze dostosowany dla osób niepełnosprawnych z możliwością swobodnego przemieszczania się np. do sali gimnastycznej czy szatni, które znajdują się na parterze.
Dostosowanie schodów: schody niedostosowane do osób niepełnosprawnych. Do piwnicy, gdzie odbywają się zajęcia w jednej klasie i do korytarza na piętrze prowadzą tylko schody.
Dostosowanie wind: budynek nie posiada wind.
Dostępność pochylni: do wejścia prowadzą pochylnie przeznaczone dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Dostępność platform: budynek nie posiada platform.
Dostępność informacji głosowych: budynek nie posiada głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osób niewidomych i słabowidzących.
Dostępność pętli indukcyjnych: budynek nie posiada pętli indukcyjnych.
Dostosowanie parkingów: na parkingu brak wyznaczonych miejsc dla osób niepełnosprawnych.
Prawo wstępu z psem asystującym: do budynku szkoły ma prawo wejść osoba z psem przewodnikiem/asystentem.
Dostępność tłumacza języka migowego: brak dostępności tłumacza języka migowego.
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
W budynku nie ma pętli indukcyjnych. Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.